fredag 31. juli 2009

Skrivebordssett - laget av meg

Jeg har laget et skrivebordssett til å ha på skrivepulten min på jobb. Det er en blyantholder og en post-it-mappe.
Å VÆRE ÁJOUR
Å være ájour - for et liflig ord
Skjønt hvis det ble tomt på mitt skrivebord
Da ville jeg føle meg ørkesløs
Og det er et ord som gjør meg nervøs
For den dagen kunne jo virkelig komme
At bord og hylle for evig var tomme
Da heller tåle en smule stress
Og føle seg nyttig - og innmari tess.
- André Bjerke -

Disse blomstene synes jeg er veldig gøy å lage selv om det tar litt tid.
Disse linjal-knappene skulle jeg ha kjøpt mange flere av...

Jeg signerer alt jeg lager.
Post-it-mappa fikk ei lita hank av bånd.

1 kommentar:

  1. Har kikket gjennom bloggen din og her var det utrolig mye flott!!! Og så veldig variert. Alle mulige slags kort,esker osv. Her skal jeg garantert ta turen innom igjen :) (er uten nett hjemme for tiden,men jeg tror det skal ordne seg om ikke så alt for lenge til)

    SvarSlett