torsdag 29. juli 2010

Flere konfirmasjonskort - laget av meg

Det er en stund siden konfirmasjonstida var over for i år, i hvert fall her hos oss. Men her er resten av konfirmasjonskortene jeg laget i vår.
Jeg liker så godt det bildet som jeg har brukt her. Jeg brukte det på noen av konfirmasjonskortene i fjor også.
Samme bilde på dette kortet. jeg har brukt mye roser i år også.
Håndskriften min egner seg ikke så godt på kort, så her har jeg brukt sjablong.
På dette kortet har jeg holdt meg til stempler.
Det er vel ganske mange konfirmanter som bruker konfirmasjonspengene på sin første moped, så jeg syns charmen passer på disse kortene.
Her har jeg trykket ut puslsspillbrikker og skrevet på dem ved hjelp av sjablong.
For en gangs skyld ville jeg lage noe som ikke var 15x15 cm. Det ble dette kortet med pengelomme.
Jeg laget en løs tag til å skrive på.
Dette kortet er årets siste konfirmasjonskort. Han som skulle få dette er litt mer interessert i traktorer enn gjennomsnittskonfirmanten så vidt jeg har skjønt.
Den som pengene er festet bak har jeg skåret ut med Spellbinders og skåret to spor i. I tillegg har jeg stemplet på hvitt og limt over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar