lørdag 11. april 2009

Pyramidekort - laget av meg

Jeg har lenge hatt lyst til å lage et slikt pyramidekort, men jeg har liksom ikke kommet i gang før. Men nå har jeg altså laget et - mulig det blir fler.
Sett fra det ene hjørnet.
På den ene sida: en blomst med knapper i midten.
Den andre sida: Stempelet "Beste ønsker for den store dagen".
Motsatt hjørne.
Tredje side.
Fjerde side: en blonde og stempelet "Håndlaget av...".
Pyramidekortet sett fra toppen.
Inni pyramidekortet.
I midten er det plass til å skrive en personlig hilsen.
Her skal det stå hvem kortet er til - når jeg vet det.
Her kan jeg markere dato, måned og år for den spesielle dagen.
Litt blomster til pynt.
Et hjertestempel i sølv.
Malen til dette kortet fant jeg på kreativhobby.no, og det er slett ikke vanskelig. Det tar riktignok litt tid, men det er veldig gøy!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar