lørdag 2. mai 2009

Forskjellige kort - laget av meg

Det har ikke blitt så veldig mange kort med alt det fine været vi har hatt i det siste. Men noen har det blitt, og her er de.
Oppskriften til dette kortet fant jeg på youtube. Tagen er limt fast i selve kortet slik at når man drar i den så dukker det opp et lite felt man kan skrive hilsen på inni kortet.
Dette kortet fikk jeg ideen til fra et engelsk blad jeg kjøpte for en tid tilbake.
...
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig har fått litt dilla på orange. Kanskje det er våren...?Jeg har nå i hvert fall laget to orange kort til den siste tiden.
Det første ser slik ut foran.
Når man åpner det blir det slik. Blar man enda en side er det hvitt med plass til å skrive.
Det andre orange kortet er et brettekort. Blomstene er laget slik at de passer oppå hverandre.
Her er kortet brette ut.
Dette er baksiden av kortet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar