søndag 14. februar 2010

Morsdagsgaver - laget av meg

Her er årets morsdagsgaver. I år har jeg dekorert hver sin eske med Freia melkehjerter til Mamma og Svigermor. Jeg har laget dem på litt forskjellige måter.
Denne boksen kledde jeg med kartong på alle kanter, også inni før jeg dekorerte den. Det tok ganskelang tid og innebar mye måling.
Da jeg skulle lage denne boksen tok jeg av originalemballasjon og brukte den som mal for å lage en ny. Denne var mye fortere å lage enn den andre.
På kantene av boksene har jeg brukt border som jeg har trykket ut med en puncher fra Martha Stewart.
På den brune boksen har jeg satt stemplet kartong utenpå bordene, og på den lilla har jeg satt sløyfebånd utenpå.
Litt detaljer fra yttersiden av eskene.
Den brune esken holdes lukket med sløyfebånd, mens den lilla holdes lukket med en klaff slik originaleskene gjør.
Under lokket står det hvem gaven er fra.
Slik ser boksene ut under.

3 kommentarer:

  1. Så nydelige esker,heldig de mammaene som fikk hver sin slik en.

    SvarSlett
  2. Her var det masse stilig og flott, sier på at de som fikk disse boksene ble glade:)
    Sitter her å skal lage fotball kort, og kom over de du lagde, likte så godt de bildene du hadde på et.Håper det er greit jeg linker til din blogg for å få hjelp til å finne lignedde bilder, legger ut linken på scrapping.no.

    ønsker deg en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det, Aina.
    Helt i orden at du la ut linken.

    SvarSlett