onsdag 21. april 2010

Bokser til kort - laget av meg

For at innlegget ikke skal bli alt for langt har jeg altså delt det opp i 4...
Jeg har laget tre bokser med ti kort i hver.
I dette innlegget ser du boksene som jeg har laget til kortene.
De tre boksene er like store men ganske forskjellig pyntet.
Dette er den første boksen. Kortene ligger oppå hverandre i boksen.
Slik ble lokket på den første boksen.
Det er altså ti kort i hver boks.
Dette var de tre andre sidene på boksen.
Denne boksen går i grønt.
Dette er lokket. Jeg bruker ofte blekk på rosene. Synes det gir litt mer liv til dem.
Ti kort i denne også...
De tre andre sidene på boksen.
Den siste boksen fikk litt sterkere farger.
'
Dette er lokket på den tredje boksen.
Alle sidene på boksen er like, men har forskjellig farge på båndene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar