torsdag 23. september 2010

Gutt 7 år - laget av meg

En nevø har blitt 7 år, så jeg laget dette kortet til ham.
Dette er ikke blant de mest avanserte kortene jeg har laget. Jeg trodde at jeg hadde ferdig kort på lager, noe jeg ikke hadde. Så jeg måtte lage det rett før vi skulle gå i selskap. Men kort skulle han jo ha, så da ble det dette. Papiret jeg har brukt er fra en stor blokk jeg kjøpte i utlandet med blant annet ferdig utstansede bokstaver og figurer. I tillegg har jeg limt på tre perler i samme farge. Kvadratene som perlene sitter på er limt på med limputer så de kommer litt ut fra kortet.

1 kommentar:

  1. Dette kortet var skikkelig flott,og det så slett ikke ut som noe siste liten-prosjekt:) Synes du er skikkelig kreativ,jeg,med matcende perle for hver papirstrimle. Hele ooppsettet er jo kjempestilig!

    SvarSlett