onsdag 22. september 2010

4 bryllupskort - laget av meg

Jeg har laget fire bryllupskort på bestillling.
Jeg synes rødt passer godt til bryllup.
Her har jeg åpningen på forsiden for å få litt forandring. Syntes dette passet best med disse stemplene.
Det er ikke så ofte jeg pynter kortene inne, men når selve kortet er i en så mørk farge limer jeg gjerne inne en lysere farge som er lettere å skrive på.
For en tid tilbake tok jeg en titt på kort jeg har laget tidligere. Der fant jeg et som jeg hadde pyntet med tyll, så det måtte jeg prøve igjen.
Det siste kortet går i hvitt og gull. Det er sommerfugler preget inn i arket, så da passet det med et par sommerfugler i gull også.
Jeg har mange bryllupsstempler, men det er dette jeg bruker aller mest.
Nå var det en stund siden jeg hadde pyntet rosene med glitterlim, så nå var det på tide.

1 kommentar:

  1. Aldeles nydelige kort♥
    Kjempeflott å bruke glitterlim på rosene:)

    SvarSlett