søndag 15. mai 2011

Konfirmasjonskort

Her er årets siste konfirmasjonskort - tror jeg. Det har blitt 26 tilsammen, så nå er idébanken min nesten tom...
 Dette er et jentekort. Mønsterarkene er to sider av samme ark.
 Et annet jentekort.
 Det siste jentekortet for i år.
 Jeg har laget flest guttkort i år, og dette er et av dem.
 Dette mønsterarket har jeg hatt i mange år, og gjenoppdaget nå.
 Utgangspunktet for dette kortet og fargevalget er at printeren manglet blekk så jeg måtte skrive ut i svart-hvitt.
 Dette ble ganske enkelt.
 Jeg syntes dette mønsterarket var litt mørkt og dystert, men ville likevel bruke det. Derfor rev jeg av litt på midten for å få det litt lysere.
 Dette ble også ganske enkelt.
 Fortsatt tom for blekk i printeren så dette måtte også bli svart-hvitt.
Årets siste konfirmasjonskort - laget av meg....
Alle kortene har pengelomme omtrent som denne på venstre side og plass til å skrive på høyre side.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar