søndag 15. mai 2011

Tre jakkekort

Jeg har laget tre jakkekort til, også disse til konfirmanter. Her kommer det ganske mange bilder som egentlig er ganske like, men jeg håper dere bærer over med meg.
 Jeg laget de tre kortene samtidig, og de ble ganske like.
 Den første jakka fikk rødt slips og tørkle.
 Denne har fått rutete vest som går i grønt.
 Fargene fra vesten og slipset går igjen inni kortet.
 Her er plass til å skrive hilsen til konfirmanten.
 Her har jeg laget pengelomme.
 Det andre kortet går i grønt og lilla.
 Denne fikk også rutete vest.
Her går også fargene fra vesten og slipset igjen inni kortet.  
 Plass til hilsen.
 Den nederste delen er ei pengelomme.
 Dette er det tredje kortet.
 Dette går i grønt og oransje.
 Inni kortet.
 Plass til hilsen her også.
 Pengelomme nederst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar