fredag 22. juli 2011

Minialbum

For en tid tilbake laget jeg dette minialbumet. Jeg hadde sett mange på youtube blant annet og tenkt at nå var det på tide å gjøre et forsøk. Det ble et minialbum som etterhvert bare fikk bilder av tvillingjentene våre. Jeg fikk faktisk plass til 53 bilder i den. Jeg tok mange bilder av den også. Her er noen av dem. Det finnes flere bilder i lysbildeserien i venstre kolonne.
 Dette er forsiden av albumet. Her satte jeg inne hvert sitt bilde av jentene i sirklene.
 Her satte jeg også inn hvert sitt bilde av dem.
  Firkanten på venstre side er en tag og inni venstre side (som er dobbel) er det også en tag.
 Her er det en tag inni venstre siden og en tag på høyre side.
 Her er det mange tager. Det er tre tager i hver av lommene. I tillegg er det en stor tag inni høyre side. Her satte jeg inn bilder som jeg tok hver måned det første året. Nå passet det ekstra fint at dengang bestemte at jeg skulle ta alle disse bildene i vippestolene, for da ble det ekstra lett å se hvor fort de vokste det første året.
 Her er det en tag på hver side. De er egentlig like, men jeg har snudd dem hver sin vei på bildet.
 Her er det en tag på høyre side og en tag inni høyre side.
 Her er det en tag på høyre side.
 Her er det en tag på venstre side - den største sirkelen - og en tag inni høyre side.
 Her er en tag på hver side.
Dette er siste side i albumet - helt uten tager. Alfabetet jeg har brukt å stemple med har jeg kjøpt i USA, og det er jeg veldig glad i.
 Siste side av albumet.
Ta en titt på lysbildeserien hvis du har lyst til å se mer.

2 kommentarer: