mandag 18. juli 2011

Reisekasse

Hva gir man en 70-åring som ikke har sendt ønskeliste med invitasjonen og som har det aller meste? Etter å tenkt en god stund fant vi ut at vi ville bidra litt til reisekassa, for hun liker veldig godt å reise. Men hun hadde vel egentlig ikke noen reisekasse....? Da måtte hun få det også.
Den ble laget samme dag som selskapet skulle være - noe jeg ikke satser på å gjøre igjen. Det ble litt hektisk. Bildene er ikke de aller beste, for de ble tatt i bilen på vei til selskapet.
 Reisekassa er laget som er liten koffert. De neste bildene viser den fra forskjellige vinkler.



 Slik ble lokket. Papiret jeg har brukt liker jeg veldig godt. Det er ikke lenge siden jeg oppdaget det i hobbybutikken, men jeg har allerede kjøpt ny forsyning.
 Slik ble reisekassa inn. Her er det plass til en god del reisepenger - noe hun da også fikk fra både oss og andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar