søndag 10. mai 2009

Et bryllupskort til - laget av meg

Det blir nok noen bryllupskort framover, for det er tid for det nå. Da er det greit å ha noen på lager.
Dette kortet likner litt på de konfirmasjonskortene jeg har laget tidligere.
Papiret jeg har brukt er et bilde av en bokside fra en gammel bok. Bildet fant jeg på internet og skrev det ut. Deretter både brettet og krøllet jeg det sammen, og markerte brettene med litt blekk. Da jeg limte papiret på underlaget, så viste det seg at det ikke ville henge så godt på. Derfor sydde jeg rundt kantene med heklegarn.
Jeg har heklet rundt bildet, slik jeg har gjort en del i det siste.
Et eller annet sted så jeg denne kombinasjonen med heklede blomster og små roser, og det fikk jeg også lyst til å forsøke. Synes det ble ganske bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar