torsdag 28. mai 2009

Tre veskekort - laget av meg

Jeg har laget tre veskekort til tre jenter som skulle feire bursdag sammen. Foran på veskene har jeg satt på forbokstaven til de som skulle få veskene. Oppi veskene la vi penger, men det hadde også vært plass til andre små gaver.
Bildene ble ikke de beste, men her er alle tre veskene. En lilla, en grønn og en orange.
Jeg har heklet hank og to korte bånd til å knyte lokket ned med.

Her er den orange veska med kortet som ble lagt inni.

Den grønne veska med kort. Kortene hadde også en heklet liten tråd slik at de var lette å få opp av veska.

Og her er den lilla veska.

2 kommentarer:

  1. Disse var utrolig søte ;) Falt nok ordentlig i smak kan jeg tenke meg..
    Hilde

    SvarSlett
  2. Det får jeg da håpe. De falt i hvert fall i smak hos mødrene...

    SvarSlett