mandag 30. november 2009

Julekalender i rødt - laget av meg

Hjelpestikkefondet har tjent 144 øre, og jeg har en kakeboks full av fyrstikker.
Jeg har laget to kalendere - en blå og en rød.
De er nesten helt like.
Den blå kalenderen har jeg skrevet et eget innlegg om.
Lukene fra 1 til 12.
Lukene fra 13 til 24.
Dette er toppen på kalenderen.
Detalj fra toppen. Sokken fulgte med et engelsk blad jeg kjøpte.
Detalj fra toppen. Gull på rosene, noe jeg nesten alltid har.
Detalj fra toppen.
Ingen tvil om hvem som eier denne.
Lukene fra 1 til 6.
Dette stempeler er jeg veldig glad i.
Dette hjertet ser ut som frostet glass, men det er nok plastikk...
Lukene fra 7 til 12.
Snøkrystall-charm.
Dette stempelet kjøpte jeg nettopp.
Lukene fra 13 til 18.
Disse kulene fulgte også med bladet jeg kjøpte.
Jeg synes bånd er veldig fine å dekorere med.
Lukene fra 19 til 24.
Filthjerte.
Og til slutt noen heklede blomster.

1 kommentar:

  1. Jeg er fortsatt like imponert over hvor mye flott du lager:)
    Har en oppmerksomhet til deg i bloggen min:)

    SvarSlett