fredag 6. november 2009

Tre nye julekort - laget av meg

Jeg er ikke helt ferdig med julekortene enda, og her er tre til.
Dette første kortet er et slags brettekort som ikke er så stort når det er brettet sammen.
Men når det er brettet ut er det god plass til å skrive en hyggelig julehilsen.
Disse brettekortene har jeg blitt veldig glad i, og de var ikke så vanskelige å lage som jeg først trodde. Det blir nok flere...
Her er kortet helt brettet ut.
Jeg synes disse rosene blir enda finere når jeg sverter dem litt med blekk og tar litt glitterlim ytterst på bladene.
Alle de forskjellige bildene på dette kortet kommer fra det samme mønsterarket som jeg hadde kjøpt i fjor. De måte jeg jo bruke til noe...

2 kommentarer:

  1. Dette engel-brettekortet må være et av de fineste brettekortene jeg har sett!!!Det var nyyydelig. Og du har rett i det med rosene,de blei kjempefine:)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg ble veldig godt fornøyd med det. Og så likte jeg så godt det papiret. Tror kanskje jeg må kjøpe litt mer så jeg har til neste år også...

    SvarSlett