fredag 20. november 2009

To babykort - laget av meg

Jeg har blitt spurt om jeg kan lage et kort til ei jente som ikke er født enda. Men det ble to kort, så blir det i hvert fall litt å velge i.
Vet ikke om det er det at jeg er så godt inni det med å lage røde kort nå som det nærmer seg jul... Det første jentekortet ble i hvert fall rødt.
På kortet står det: "Det kom ei lita prinsesse til helt riktig adresse!"
Det andre kortet ble rosa, som jo liksom er typisk baby-jente farge...
Her har jeg stemplet på kartong og heklet rundt etterpå.
Jeg liker å ha heklede blomster under rosene. Synes de kommer bedre fram da.
I hullene i blonden har jeg tredd sløyfebånd som jeg har knyttet til en sløyfe på midten.
Det er ikke så veldig ofte at jeg pynter kortene inne, men dette fikk nå litt i hvert fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar