søndag 16. januar 2011

Eksplosjonskort - laget av meg

Jeg laget kort i litt andre formater en vanlig doble kort i det siste. Og det vil jeg gjøre mer av...
Her har jeg laget et eksplosjonskort - noe det er lenge siden jeg laget sist.
Dette er lokket sett ovenfra.
Her er kortet sett fra alle kanter. Jeg kjøpte en Martha Stewart punch i går, og på kanten her fikk jeg brukt den.
Jeg har beholdt hjørnene på dette kortet. På andre slike kort jeg har laget, så har jeg kuttet dem bort, men da er det vanskelig å legge en liten gave inni hvis man ønsker det.
Kortet er ikke så stort, det måler 18X18 cm. Inne kortet er det to lage, og rutene i det andre laget måler 5,5X5,5 cm.
Jeg likte veldig godt dette papiret og jeg reiste rett hjem fra hobbybutikken og begynte på kortet. Tror jeg må kjøpe mer av dette papiret...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar