søndag 16. januar 2011

Veskekort - laget av meg

Jeg har surret rundt litt på youtube for å finne noen nye kort jeg kunne lage, og jeg fant litt flere enn strengt tatt nødvendig... Nå er hodet litt for fullt av nye ideer til kort jeg kan lage.
Her er et kort som jeg kaller Veskekort av mangel på noe bedre å kalle det, for jeg synes det likner på en veske når det er brettet sammen.
Slik ser kortet ut forfra - som en liten veske.
Her er bilder fra forskjellige vinkler. Mønsterarket jeg har brukt er et jeg har hatt lenge. Det er rosa med grønne prikker på den ene siden og grønt med rosa prikker på den andre siden.
Kortet er litt vanskelig å lukke, for det vil helst være åpent. Så når jeg knutter opp båndet åpner den seg slik.
Her er kortet helt brettet ut. Det måler 9"X9" uten klaffen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar