torsdag 20. januar 2011

Stort kort - laget av meg

Jeg ble spurt om jeg kunne lage et kort med plass til et gavekort og mange navn. Så da måtte det bli et kort som er litt større enn de jeg vanligvis lager.

Dette er forsida på kortet. Her er navnet til hun som skulle få det av kollegene sine. Nederst har jeg brukt en punch fra Martha Stewart.

Når man åpner kortet kommer det fram en liten konvolutt med plass til et elektronisk gavekort.

Jeg måtte ha på noen roser.

Konvolutten er limt fast på "beltet" som går rundt hele kortet.

Her er fronten åpnet opp.

Dette stempelet er malt med Distress Ink.

Her er kortet helt åpent og det er god plass til å skrive mange nav fra kollegene til hun som skulle få kortet.

Den øverste siden. Disse stemplene er også malt med Distress Ink.

Den midterste siden - også malt med Distress Ink.

Den nederste siden.

Dette er bak på kortet. Beltet går som sagt helt rundt. En av grunnene er at det måtte bli en skjøt bak. Kortet måler 15X45 cm når det er åpent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar