mandag 18. april 2011

Konfirmasjonskort til gutt - laget av meg

Jeg skal lage en del konfirmasjonskort denne våren også, og i år blir det flest guttekort. Her er tre av kortene jeg har laget.
Jeg synes det er litt vanskeligere å lage guttekort enn jentekort. Man kan ikke dille og dalle så mye med guttekorten, men noen får bare finne seg i at de får noen blomster på kortene sine.
 Bildet av dette kortet ble helt galt i fargene, som egentlig er mye sterkere.
 Penger er som regel en grei gave til en konfirmant, så her har jeg satt inn pengelomme.
 Dette kortet brukte jeg litt tid på, og jeg la det bort to ganger underveis. Ikke fordi at det var vanskelig å lage, men fordi fantasien min ikke fungerte på akkurat dette kortet. Men det ble da ferdig til slutt.
Slik ble pengelomma på dette kortet. "Lomme" var kanskje å ta hardt i forresten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar