søndag 17. april 2011

To konfirmasjonskort til jente - laget av meg

Her er to rosa konfirmasjonskort som egentlig bare skulle ha vært ett kort. Jeg så i det forrige "Ett trykk" et kort der et brettekort var satt inni et vanlig 15X15 cm kort. Det var planen med dette kortet også helt til jeg hadde satt på blomstene i hjørnene på brettekortet. Da fant jeg ut at det ikke ble plass til brettekortet inni det andre fordi blomstene gikk utenfor kanten. Sa da ble det altså to kort i stedet.

Dette er brettekortet. Det måler 14X14 cm. Men det hjalp altså ikke når blomstene stikker på utsiden.


Slik ser det ut uten "belte" på.


Her er kortet åpent. Jeg har laget en liten pengelomme i kortet.


Dette er baksiden på kortet. "Beltet" går hele veien rundt kortet.


Dette er altså det vanlige 15X15 cm kortet som skulle vært utenpå brettekortet. I stedet ble det et kort helt for seg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar