søndag 24. april 2011

To konfirmasjonskort til

Her er enda to konfirmasjonskort til gutt. Jeg synes det er litt vanskeligere å lage kort til gutter enn til jenter, men nå er jeg kommet inn på riktig spor, så nå har det gått litt lettere i det siste.
Ideen til disse fikk jeg da noen spurte meg om hvordan jeg hadde laget tålmodighetskortet som jeg har lagt ut her tidligere. Disse kortene er 1/4 av et slikt kort.
 Sammenbrettet måler kortene 15X15 cm.
 Slik ser kortet ut inni.
 På den ene siden har jeg laget en pengelomme.
 På den andre siden har jeg laget en lomme med en tag i til å skrive en hilsen på.
 Når man tar ut tagen kommer det fram en liten hilsen.
 Jeg har også satt inn en liten hilsen i bunnen av kortet.
 Dette er det andre kortet som er laget på samme måten.
Her er kortet åpnet.
 Jeg har en tag i dette kortet også, for det er ikke så lett å skrive i selve kortet.
 Det er to helt like lommer i kortet.
 Den ene lomma er til tagen og den andre til pengegave.
Bunnen av kortet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar