torsdag 22. april 2010

Gullbryllupskort - laget av meg

Jeg ble spurt om jeg kunne lage et kort til noe som skulle feire gullbryllup, og det ville jeg jo.
Det ble ikke et helt vanlig kort denne gangen. Kortet fikk tykke, stive permer, og kan knutes sammen på begge sider.
Syntes det passet med gullringer på et gullbryllupskort.
Glitterlim på rosene og hekling er noe jeg stadig bruker på korta mine.
Slik blir kortet når man åpner det.
Jeg hadde laget to tagger slik at det ble god plass til å skrive. Det var flere som skulle være sammen om en gave, og da tar jo bare navnene en del plass.
På første side sto navnene på de som skulle feires.
Lommene til taggene gikk hver sin vei.
Og på siste side dukker favorittstempelet mitt opp igjen. Det passer til alle anledninger.
På baksiden står det hvem som har laget kortet.

2 kommentarer:

  1. Så kjempelekkert. Så stilig med heklekanten på framsiden av kortet...

    SvarSlett
  2. For et kjempelekkert kort du har laget! Tenker dette ble satt stor pris på at mottagerne.

    SvarSlett