onsdag 21. april 2010

Kortene i boks nr 1 - laget av meg

Av og til får jeg lyst til å lage noe som tar litt tid. Så jeg bestemte meg for å lage en boks med noen kort i. Da jeg begynte skulle det bli én boks med åtte kort i, men det ble tre bokser med ti kort i hver.
For at dette innlegget ikke skulle bli alt for langt, har jeg delt det opp i fire. De tre første innleggene viser kortene, og det siste viser boksene. Så hvis du har lyst til å ta en titt, så er det bare å bla seg nedover.
Kortene i disse boksene måler 4x4 tommer. Synes det er en grei størrelse, for da passer de både på gaver og i blomsterbuketter, og så får de plass i en vanlig konvolutt hvis de skal sendes i posten.
Den første boksen er blå.
Disse store blomstene kjøpte jeg på Husfliden i flere farger en gang for lenge siden. Det var noe som skulle gå ut, tror jeg, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte enda fler.
Jeg liker å hekle på korta mine innimellom.
Bare til deg - hvem du nå er...
Jeg kjøpte med Spellbinder Wizzard for en stund siden, og den har jeg det mye gøy med, blant annet her.
Disse stemplene kom med et engelsk blad jeg kjøpte for litt siden.
Det stempelet jeg har brukt her er jeg veldig glad i. Det passer til enhver anledning.
Her har jeg gjenoppdaget noe papir som jeg brukte mye av i en periode.
Et kort til gutta.
Og kanskje enda et til gutta.
Jeg fant disse bildene på nettet for ganske lenge siden, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal bruke dem. Det ble altså her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar