onsdag 21. april 2010

Kortene i boks nr 2 - laget av meg


Dette er den andre boksen med kort. Den går i grønt.


Silkeblomster og papirblomster isammen.


Dette er vel kanskje et kort til en gutt...


For en god stund siden kjøpte jeg ei lite blokk meg foskjellige mønsterark i, men jeg har nesten ikke brukt den. Men her kom den til nytte.


Nok et kort til gutt.


"Bee happy" må vel være en fin oppfordring.


Disse blomstene liker jeg, og nå som jeg har laget noen stykker, så går det ganske fort også.

'

Denne sammensetningen av papir har jeg brukt mye.


Dette papiret er fra ei anna bok jeg kjøpte for ganske lenge siden.


Jeg liker gamle biler både på kort og ellers...


Disse bildene har jeg hatt lyst til å bruke lenge, men ikke helt funnet ut hvordan. Men dette ble jeg i grunnen ganske fornøyd med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar