onsdag 21. april 2010

Kalender - laget av meg

Jeg har laget en kalender på bestilling fra ei som fikk se kalenderen jeg laget i fjor. Da jeg begynte på kalenderen bestemte jeg meg for noen få ting som skulle være med på alle sidene. Det første var stempler med alle månedene på, det andre var stempelet med 2010 på og det tredje var silkebånd. Alle disse tingene kjøpte jeg i Texas i vinter på en av mine mange turer til hobby butikkene. Alle båndene er like, men har forskjellig farge.
Dette er framsida på kalenderen.
Jeg har laget kalenderen slik at den kan stå på et bord. På bildet til venstre er den slått sammen, og på bildet til høyre er den slått ut slik at man kan bla i den.
Dette er januar. Selve kalenderne har jeg skrevet ut på pc'en.
Her har vi februar. Jeg har tatt med de viktigste høytidene på kalenderne.
I mars er det på tide at snøen smelter og at det dukker opp bar bakke igjen. Derfor valgte jeg disse fargene.
I april skal vårblomstene komme.
Og endelig er det mai, vår og friske farger.
I juni begynner forhåpentligvis sommeren.
Vet ikke hvorfor juli ble rosa, men den gjorde da det.
I august begynner høstfargene så vidt å komme.
Her er september.
I oktober er det skikkelig høst.
I november begynner advent.
Og i desember er det jo som kjent jul.
Bak på kalenderen har jeg skrevet navn og nettadressen til bloggen min.

1 kommentar: